Pracownik działu wsparcia Partnera
świętokrzyskie, Kielce
Kolporter spółka z o.o.
wsparcie merytoryczne i techniczne dla Partnerów prowadzących saloniki prasowe,
przyjmowanie zgłoszeń mailowych i telefonicznych,
diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów wg standardów firmy,
prowadzenie ewidencji zgłoszeń oraz współtworzenie bazy rozwiązań,
redagowanie komunikatów do saloników,
publikowanie treści na portalu internetowym,
prowadzenie rozliczeń Partnerów.
znajomość systemu MS Windows oraz pakietu MS Office,
znajomość sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,
gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-21.00,
umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się w języku polskim zarówno ustnie, jak i pisemnie,
umiejętność analitycznego myślenia,
umiejętność diagnozowania zgłaszanych problemów,
cierpliwość, opanowanie i uprzejmość w kontaktach z klientami,
gotowość do poszerzania wiedzy oraz aktywność na stanowisku pracy.
Mile widziane:
znajomość Microsoft Windows na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów,
wykształcenie w dziedzinie IT (mile widziani studenci),
umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
pracę stacjonarną w Biurze Zarządu w Kielcach,
możliwość ustalania elastycznego grafiku pracy,
narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań,
pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz szkolenia rozwojowe,
możliwość zdobywania doświadczenia w ciekawych projektach.
Zakres obowiązków
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:wsparcie merytoryczne i techniczne dla Partnerów prowadzących saloniki prasowe,
przyjmowanie zgłoszeń mailowych i telefonicznych,
diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów wg standardów firmy,
prowadzenie ewidencji zgłoszeń oraz współtworzenie bazy rozwiązań,
redagowanie komunikatów do saloników,
publikowanie treści na portalu internetowym,
prowadzenie rozliczeń Partnerów.
Wymagania
Wymagania:znajomość systemu MS Windows oraz pakietu MS Office,
znajomość sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,
gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-21.00,
umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się w języku polskim zarówno ustnie, jak i pisemnie,
umiejętność analitycznego myślenia,
umiejętność diagnozowania zgłaszanych problemów,
cierpliwość, opanowanie i uprzejmość w kontaktach z klientami,
gotowość do poszerzania wiedzy oraz aktywność na stanowisku pracy.
Mile widziane:
znajomość Microsoft Windows na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów,
wykształcenie w dziedzinie IT (mile widziani studenci),
umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
Oferujemy
Wybranym osobom zaoferujemy:pracę stacjonarną w Biurze Zarządu w Kielcach,
możliwość ustalania elastycznego grafiku pracy,
narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań,
pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz szkolenia rozwojowe,
możliwość zdobywania doświadczenia w ciekawych projektach.
O Pracodawcy
W związku z tworzeniem nowego działu w strukturach Pionu Saloników Prasowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:Aplikuj
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-dzialu-wsparcia-Partnera/10072-8517-25-tsp-1779.html